10 Mart 2014 Pazartesi

Facebook Şifremi Unuttum Ne Yapabilirim?

Facebook Şifremi Unuttum Ne Yapabilirim

Bugün Facebook Şifremi Unuttum diyen arkadaşlarımızın Facebook Şifremi Unuttum Ne Yapabilirim? sorusuna cevap vereceğim. Teknolojik gelişmelerin hızlı bir şekilde ilerlemesiyle birlikte güvenlik problemlerinin de çözülmesi için farklı yöntemler kullanılmaktadır. Günümüzde güvenliği sağlamak için en çok kullanılan yöntem şifrelerdir. Her siteye, mail adresine ve en önemlisi de sosyal medyalar için oluşturulan şifrelerin farklı olması durumunda insanlar problem yaşayabilmektedir. Şifrelerin unutulması durumunda ise yapılabilecek birkaç yöntem bulunmaktadır. Son zamanlarda facebook şifremi unuttum ne yapabilirim konusunda birçok kişi yardım istemektedir.

Facebook Şifremi Unuttum

Şifrenizi unutmanız durumunda direk olarak aşağıda bulunan linke tıklayarak facebook şifremi unuttum sayfanıza giriş yapabilirsiniz. Bu sayfada ilk olarak kayıtlı olduğunuz mail adresini, telefon numaranızı, adınızı veya bir arkadaşınızın adını yazarak işleme devam edebilirsiniz.

Bu aşamayı geçtikten sonra şifrenizi nasıl sıfırlamak istediğiniz sorulmaktadır. En kolay yol olan mail adresiyle seçeneğini tıklayarak devam ediniz. Daha sonra mail adresinizi yazarak işlemi sonlandırdıktan sonra mail adresinizi kontrol edin. Gelen maildeki linke tıklayarak yeni şifrenizi oluşturabileceğiniz sayfaya giriş yapınız. Bundan sonra yeni oluşturduğunuz şifreyle hesabınıza giriş yapabilirsiniz.

Şifre Sıfırlamak İçin>>> TIKLA!

0 yorum:

Yorum Gönder