6 Temmuz 2013 Cumartesi

Play Store'daki Paralı Uygulamaları Bedava İndir

Yorum:
Evet arkadaşlar uzun bir süre sonra paylaşımla aranıza dönüyorum,bugünkü yazımda sizlere google play store'daki paralı uygulamaları bedava indir menizi sağlayacak programı tanıtacağım.Siz de biliyorsunuz ki google play store'daki çoğu iyi uygulama ücretli olarak sunulmuş bulunmakta ve bizden bir miktar ücret koparmakta,bu fiyatlar gözünüzü düşük gözükebilir fakat zamanla fark edeceksiniz ki en az 100$'a yakın bir miktar harcamışsınız.Artık bu dertten kurtulacağız bizi bu dertten kurtaracak programımızın ismi ''Blackmart Alpha'' bu program sayesinde paralı uygulamaları beleşe indirmenin yanı sıra,uygulamalarınızı veya oyunlarınızı markete gereksinim duymadan yeni sürümlere güncelleyebileceksiniz.Benim şahsen cihazımda kullandığım bir program ve çok memnunum.Bir cihazın olmassa olmazlarından diyebilirim.

Görsel:
 


6 yorum:

  1. admin indirdiğimiz zaman lisans gecersiz diyor ve oyun acılmıyor cozum

    YanıtlaSil
  2. İnmiyor arkadaş inmiyor ne gıcık birşey nasıl bir link bu

    YanıtlaSil
  3. indirdim htc one kullanıyorum ve telefonumda dr web pro kullanıyordum ve virus bulaştı ve telefonum siki tuttu yapmayın

    YanıtlaSil
  4. gta sanandreas iniyor açtıktan sonra kapanıyor
    ve gta 2 gb burda 11 mb

    YanıtlaSil
  5. Arkadaşlar mobogenie yi indirin paralı oyunları ucretsiz diyor ve full indiriyor ama google play dan indir meyin interneten indirin

    YanıtlaSil