3 Şubat 2014 Pazartesi

Huawei Ascend G610 Özellikleri İnceleme

Huawei Ascend G610 İnceleme

Bugün sizlerle Huawei Ascend G610 Özellikleri ve Huawei Ascend G610 İnceleme'sini paylaşacağım. Dünya devi firmalar arasında bulunan ve çıkardığı ürünler ile dikkatleri üzerine çekmeyi başaran Huawei firması, yakın bir süre önce de Ascend G610 modelini piyasaya çıkardı. Telefonda Android Jelly Bean 4.2 işletim sistemi bulunuyor. Teknoloji severlerin genel olarak tercih ettikleri 5’’ ekran büyüklüğü bulunmaktadır. Uzmanlar tarafından yapılan testlerde pil ömrünün uzunluğu dikkatlerden kaçmamaktadır.

Huawei Ascend G610 Özellikleri

Performans açısından incelendiğinde ise 1.2 Ghz hızında işlemci kullanıldığı görülüyor. Son derece hızlı olan bu telefon sayesinde tüm oyunlar ve uygulamalar sorunsuz bir şekilde kullanılmaktadır. Ayrıca telefonda her hangi bir sebepten dolayı takılmalar ve donmalar yaşanmamaktadır. Huawei Ascend G610 özellikleri bakımından teknoloji severlerin beklentileri tam olarak karşılamaktadır.

Huawei Ascend G610 inceleme videolarında da görüldüğü üzere telefonun son derece şık bir tasarımı bulunmaktadır. Ayrıca piyasadaki diğer telefon modellerine göre oldukça ekonomik fiyatlarla satışa sunulması dikkatlerden kaçmamaktadır. Lafı fazla uzatmadan sizleri inceleme videosuyla baş başa bırakıyorum :)

Huawei Ascend G610 Özellikleri İnceleme Videosu:

27 yorum:

  1. Fiyat ve ozellikleri cok iyi gayet iyi tlf herkese tavsiye ederim gmd alicaniza bu daha iyi

    YanıtlaSil
  2. @Adsız
    Katılıyorum :)

    YanıtlaSil
  3. Cin malimi allqg uzak tutsun bir kez daha yaptim bu hayati telefona oyun yuklenmiyor 50 tane numaraya aradim yok lanet olsun ya

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Her telefonu aynı kefeye koymayın ;)

      Sil
    2. Huawei sağlamdır vinn kar felan full bu markadır

      Sil
  4. kamerası kaç megapiksel ?

    YanıtlaSil
  5. kamerası kaç megapiksel ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 8 diye biliyorum internette bakabilirsiniz.

      Sil
    2. 5mp elimde kataloğu var vodafonun

      Sil
    3. 5MP Ama discovery ile ayni çekiyo çözünürlük çok yüksek...

      Sil
  6. arkadaşlar bu teledondan almayı düşünüyorum ama çok kararsızım sizce nasıl lumia 625 ve bu telefon arasında kaldım yardımcı olun :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. esim 625i kullaniyor ve gayet memnun nokianin bence lumiadaki serisinin en problemsiz telefonu

      Sil
  7. geleceğin samsungu bu markadır.bu paraya bedava sayılır.samsung parasına satacakları bir telefon yapacak olsalar samsungtan 2 kat daha güzel bir cihazda yaparlardı eminim.

    YanıtlaSil
  8. @Adsız
    Android candır bunu alın ;)

    @ADSIZ
    katılıyorum :)

    YanıtlaSil
  9. Bugün vodafone bayisinden bir arkadaşım için aldık. Telefonu inceledim. Gerçekten fiyat ve performans bakımından harika bir telefon. Telefon S3'ten biraz daha ağır. Ve çok az bir farkla S3'ten kalın. Menü arası geçişlerde, oyunlarda ve internet hızında herhangi bir anormallik görmedim. 5 inc ekranı olması ayrı bir avantaj. Ekran çözünürlüğü de gayet iyi. 960x540 QHD ekran kullanılmış. 2150 mAh bataryası var. Ve bu gerçekten iyi. Şarj sorunu olmayacak bir telefon. Kamerasını denedim. Işıksız ortamda her telefon gibi pek yeterli olmasa da normal ortamda gayet net ve güzel kareler yakalayabiliyorsunuz. Kısacası almayı düşünen arkadaşlara tavsiye ederim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Görüşlerinizi paylaştığınız için teşekkür ederim.

      Sil
  10. Arkadaslar bende huaweı ascend p6 kullaniyorum super cihaz tek sorunu on kamera operator destekli goruntu gorusme saglamiyor fakat viber gibi programlarda oluyor ilgilene varsa elimde var fazladan numaram 05367604348

    YanıtlaSil
  11. Ben 2 haftadir kullanıyorum gozunuz kapali alin kesimde not2 var ayni anda deneme yaptik internet 1, 2 saniye arayla aciyor sayfaları. Ben bu kadar gizli olduğunu tahmin etmezdim oyunlari dahada hizli aciyor takilma donma yok kasinlikle tavsiye ederim

    YanıtlaSil
  12. ses kalitesi nasıl mikrofon kulaklık?

    YanıtlaSil
  13. Evet ben bugün aldim samsunga on basar

    YanıtlaSil
  14. Çok super bi telefon tavsiye ederim samsunga bin basar

    YanıtlaSil
  15. 10 numara 5 yıldız.siz bakmayın uyumsuz yorumlara.huawei şu an dünyanın 1 numaralı telekominikasyon firması.kulladığınız altyapıyı huawei sağlıyor.hala yok şöyle yok böyle telefon diyorsunuz.alın kullanın.

    YanıtlaSil
  16. navigasyonu nerede arkaşlar bilen var mıı

    YanıtlaSil
  17. navigasyo özelliğini açamadım yani bulamadım yoksaa 1 numaralı tlf navigasyonu açan biri varsa bi desin yavvv

    YanıtlaSil
  18. Candy crush saga oyunu nu neden yukleyemiyorumm lutfen soruma cevap yazin benimde ayni marka tlfn

    YanıtlaSil
  19. dün akşam aldım gerçekten cok güzel bir telefon kamerası hızlılığı cok şaşırdım bu kadar beklemiyordum ve bazı arkadaşlar kamera konusuu yanlış biliyolar arka kamera 8mp ön kamera 5mp tavsiye ederim gerçekten

    YanıtlaSil