23 Şubat 2014 Pazar

Clash of Clans Pc den Oynama

Clash of Clans Pc

Bugün sizlere Clash of Clans Pc den Oynama'yı anlatarak Clash of Clans Pc oynamanızı sağlayacağım. Clash of Clans adlı oyun mobil cihazlarda oynanmakta olup büyük bir çoğunluk tarafından aktif olarak oynanmaya devam edilmektedir. Mobil cihaz haricinde sizlere anlatacağımız yöntemle bilgisayarınızdan da bu oyunu rahatlıkla oynayabilirsiniz.

Öncelikle BlueStacks dosyasını indirmemiz gerekiyor. Ücretsiz indirebileceğiniz link aşağıda bulunmaktadır. Programı yükledikten sonra sağ tıklayıp yönetici olarak çalıştır demeliyiz. Daha sonra programdan oyunu aratmanız gerekiyor. Bulduktan sonra giriş yapmanız istenecek, gmail hesabınızla girebilirsiniz. Devam ettikten sonra Proceed butonuna tıklayın. Daha sonra tekrar giriş yaparak finish butonuna tıklayın. Daha sonra çıkan ekrandan lets go dedikten sonra kabul edin ve uygulamayı yükleyin. Oyunu yükledikten sonra cihazınızı bağlamanız gerekmektedir. Başka bir cihaza bağlan seçeneğinden sonra verilen kodu Bluestack programını girmeniz gerekiyor.

Clash of Clans Pc den Oynama

Bu işlemleri sırasıyla takip ettikten sonra clash of clans pc den oynama aktif olmaktadır. Aşağıdan clash of clans pc versiyonu için gerekli olan programın linkini kullanabilirsiniz. İndirmek ve programı kullanmak tamamen ücretsizdir.

BlueStacks Programı>>> TIKLA İNDİR!

5 yorum:

  1. programı açıyorum kendisi geliyo ama hiç bişeye tıklayamıyorum tıklıyorumda normal de algılamıyo bi ara andıraod surumu güncelleniyor dedi bilgisayarımda admin yardım lütfen

    YanıtlaSil
  2. yükleniyo diyo yükleniyo sonra oyunlar çıkıyo ordan başka hiç bir yere gidemiyorum admin yardım et :(

    YanıtlaSil
  3. 1 gb hafıza diyo yğklemiyo

    YanıtlaSil
  4. oyunu indirdim yükleniyo diyo ama yükleme hiç bitmiyo napıcaz ? =(

    YanıtlaSil
  5. yav olmuoo kardeşşşşş inio pc ye contıne diom nex diom karsıma 2 sey cıkıo 3 sey cıkması lazım

    YanıtlaSil