17 Şubat 2013 Pazar

Virtua Tennis Challenge Android İndir

Virtua Tennis Challenge Android İndir

Bugün sizlerle ''Virtua Tennis Challenge Android İndir'' adlı oyunu paylaşacağım.Oyunu kendi android telefonumda(Huawei Ideos X5) denedim ve gerçekten çok beğendim,belki sizde benim gibi fark etmişsinizdir android'de her türlü oyun bulunmaktaydı araba,macera,savaş,zeka,futbol,basketbol... ama hiç adam gibi bir tenis oyunu yoktu ancak bu oyunu görünce anladım ki artık bir tane de olsa doğru düzgün bir tenis oyunu varmış.Oyunu oynamak gerçekten çok zevk veriyor,oyunun grafikleri çok başarılı olmuş,oyunu oynarken fark ettim ki oyun çok akıcı bir şekilde dokunmatik ile oynanılıyor.,İlk oynadığınız zaman kontroller,vuruş yapma şekilleri,koşular falan çok karışık gelebilir fakat zamanla oyunu eminim alışırsınız.Oyunda turnavalara katılınabiliyor,tek maç sistemiyle bir maç yapıp çıkılabiliyor,turnuvada aldığınız galibeyler sizi tabloda üst sıralara çıkartacaktır ve ne kadar üst sıralara çıkarsanız rakiplerinizi yenip şampiyon olma şansınız o kadar artar,oyunda tek bir hata yakaladım,eğer sıralamalarda alt sıralarda iseniz yarı final yada finaldeki rakibi en iyi oyununuzu ortaya koysanız bile yenemiyorsunuz.Ben henüz sıralamanın zirvesine çıkmadım ama sıralamada zirveye çıkıldığı zaman oyunun hiç bir zevkinin kalmayacağını düşünmekteyim.

Virtua Tennis Challenge Android:
Virtua Tennis Challenge Android İndir

Virtua Tennis Challenge Android İndir

Virtua Tennis Challenge Android İndir

Virtua Tennis Challenge Android İndir

Oyunun Tanıtım Videosu:



Oyunu Hemen İndirmek İçin Tıkla:


0 yorum:

Yorum Gönder