27 Nisan 2014 Pazar

Pes 2014 (Pro Evolution Soccer 2014) Android Oyun Apk İndir

Pes 2014 Apk İndir

Pes 2014 Apk SONUNDA ÇIKTI! Belki bu makalemiz size komik gelecek ancak Pes 2014 Android çıktı! Pro Evolution Soccer 2014 Android Apk'nın hala çıkmadığını düşünebilirsiniz, aslında düşünceniz bir nevi haklısınız çünkü Pes 2014 resmi olarak çıkmadı ancak ben pes 2014'ü androidde çalıştıracak bir yöntem buldum ve bu yöntemle yabancı ülkelerde çoğu kişi pes 2014 oynayabiliyor, ben siz değerli ziyaretçilerim için diğer sıradan android sitelerinden farklı olarak bu tarz oyunları sizlerle paylaşıyorum :)) Bulduğumuz yöntemi burada açıklamayacağım neden derseniz çok fazla makale hırsızı dolaşıyor ortalıkta, ben burada anlatırsam her şeyi 5 dakikaya başka sitede görürüm kendi paylaştığım konuyu. Bu yüzden kurulum metni, dosyalar vs hepsi bir rar dosyasının içerisinde ve o rar dosyası da şifreli.

Pes 2014 (Pro Evolution Soccer 2014) Android Apk İndir

1 yorum:

  1. kardeşim beğendim şifreyi alabilir miyim. google plus tan beğendim. hüseyin butekin

    YanıtlaSil