29 Eylül 2013 Pazar

Fifa 2014 Android İndir

Fifa 2014 Android İndir

Merhaba arkadaşlar bugün sizlerle ''Fifa 2014 Android''i paylaşacağım. Fifa 2014 Android İndir sonunda çıktı! Şaka değil!

Ea sports belli ki fifa 2013'ü android'de yayınlamadığı için pişman olmuş.Fifa 2014 Apk'nin grafikleri tek kelimeyle harika,android'de bu kadar harika grafikler sahip futbol oyununu geçin,oyun bile en fazla 3-4 tane vardır. Fifa 2014 Apk İndir tüm bu harika grafiklerine ek olarak google play store'da ücretsiz olarak yayımlanmış.Bir dakika durun! Hemen google play store'a gidip indirmeden önce makalemizin tamamını okuyun,yoksa oyun cihazınızda çalışmayabilir :)

Ben oyunu denedim ve grafiklerine hayran kaldım.Oyunu google play store'dan indirmedim çünkü google play store versiyonu orta seviyede cihazlarda çalışmıyor diye bir dedikodu duydum. İnternetim de bir yerden sonra hız düşürdüğü için sürekli takip ettiğim bir siteden indirme kararı aldım.

Ben şimdi burada oyunu uzun uzun anlatmayacağım,zaten indirdiğim sitedeki arkadaş kurulum videosu bile çekmiş.Lafı fazla uzatmadan sizleri bu harika oyunla baş başa bırakmak istiyorum.

Fifa 2014 Android'i>>> İNDİR
Fifa 2014'ü Google Play'den>>> İNDİR(Dediğim gibi google play versiyonu her cihazda

0 yorum:

Yorum Gönder