24 Haziran 2013 Pazartesi

Duty Driver Android İndir

Duty Driver FULL Android İndir

Bugün sizlerle ''Duty Driver Android İndir'' adlı oyunu paylaşacağım. Duty Driver FULL Android İndir  son zamanlarda gördüğüm en iyi oyun diyebilirim,yani ben öyle olduğunu düşünüyorum. Duty Driver FULL Apk İndir'deki amaç size verilen araç ile oyunda belirlenen mekana gitmek.
İlk bölümlerde bu çok basit bir şekilde işliyor fakat 4-5 bölüm sonra ambulans ile hasta alıp onu hastaneye götürmek ve bunu belli bir sürede yapmak gerekiyor.Ambulans sorununu hallettikten sonra dağa gidip geri dönmeniz gerekiyor.
Bunu yaparken ben çok zorlandım çünkü dağ yamaçlarında aracı kontrolsüz kullanırsanız takla atabiliyor.Uçurumdan aşağıya uçabiliyor.Duty Driver FULL Apk'nin tanıtım videosunu izleyince siz de ne kadar kaliteli bir oyun olduğunu siz de anlayacaksınız.Lafı daha fazla uzatmadan bu muhteşem oyuna geçmek istiyorum.

Duty Driver FULL Android Görseller:
Duty Driver FULL Android
Duty Driver FULL Android
Duty Driver FULL Android
Duty Driver FULL Android
Duty Driver FULL Android
Duty Driver FULL Android
Duty Driver FULL Android
Duty Driver FULL Android

Duty Driver FULL Android Tanıtım Videosu:


Bu Muhteşem Oyunu Google'dan Hemen İndirmek İçin Tıkla!:





0 yorum:

Yorum Gönder