27 Mayıs 2013 Pazartesi

TomTom Turkey v1.2 Android Haziran 2013' İndir



Merhaba arkadaşlar bugün sizlerle ''TomTom Turkey v1.2 Android Haziran 2013''ü paylaşacağım.Tomtom yaklaşık bir ay gibi uzun bir süreden sonra TomTom Turkey Android Haziran 2013 güncellemesini yayınladı.Ben de hemen sizler için sitemde paylaşmak istedim.Ben tomtom'un bu sürümünü çok beğendim.Eski sürümde olan çoğu hata giderilmiş.Hala TomTom Turkey Android 2013 navigasyon piyasasında lider değil fakat Tomtom her güncellemede böyle devam ederse yakında igo ve sygic'i yakalayacaktır.Lafı daha fazla uzatmadan bu muhteşem navigasyona geçmek istiyorum.

TomTom Turkey v1.2 Android Görselller:
TomTom Turkey v1.2 Android Haziran 2013
TomTom Turkey Android Haziran 2013
TomTom Turkey v1.2 Android Haziran 2013
TomTom Turkey v1.2 Android Haziran 2013

TomTom Turkey v1.2 Android Kurulum:

  • Altta indirme linkini verdiğim Tomtom root folder adlı rar dosyasını indirin,winrar tarzı bir programla açın.İçinden çıkan dosyayı sd kartınıza direk atın.
  • Altta üç part halinde verdiğim türkiye haritasını indirin.Winrar tarzı bir programla birleştirin.
  • Ortaya çıkan com.tomtom.turkey adlı birleştirilmiş dosyayı sd kartınıza atmış olduğunuz tomtom klasörünün içine atın.
  • Altta indirme linkini verdiğim apk dosyasını kurun.




Not: Bu muhteşem navigasyonu indirmek için üstteki ''Şimdi İndir'' yazan resme tıklayın ve karşınıza çıkan sayfada sağ üstte 5 saniye sonra çıkacak reklamı geç butonuna basınız.

1 yorum:

  1. bulgaristan ve yunanistan haritalarının linkinide verebilirmisiniz tşkler

    YanıtlaSil